Keinoja ja palveluja jatkuvaan oppimiseen -kokonaisuudessa kuvataan sosiaali- ja terveysalalla (SOTE) työskentelevien näkemyksiä jatkuvan oppimisen tarpeista ja toiveista. Lisäksi kerrotaan, mitä keinoja ammattialan työyhteisöissä käytetään jatkuvan oppimisen edistämisessä. SOTE-alalla työskentelevien näkemykset perustuvat SOTETIE-hankkeessa vuosina 2019–2021 tehtyihin kartoituksiin. Tähän kokonaisuuteen sisältyy myös tiedot korkeakoulujen jatkuvan oppimisen koulutusmuodoista ja muista jatkuvaa oppimista tukevista palveluista sekä luettelo niitä tarjoavista korkeakouluista.
Esimerkkinä opintoja asiakas- ja palveluohjauksesta
- Asiakas- ja palveluohjausosaaminen käsitteenä ja osaamisena
- Koulutuspolkuja asiakas- ja palveluohjausosaamiseen