Etusivu
Yhteiset osaamiset
Asiakastyöosaaminen
Palveluiden ja työn kehittämisosaaminen
Työtekijyyden ja yhteistoiminnan muutososaaminen
Arviointipysäkki
Asiakastyöosaamisen itsearviointi (NQF6)
Palveluiden ja työn kehittämisosaamisen itsearviointi (NQF6)
Työntekijyyden ja yhteistoiminnan muutososaamisen itsearviointi (NQF6)
Asiakastyöosaamisen itsearviointi (NQF7)
Palveluiden ja työn kehittämisosaamisen itsearviointi (NQF7)
Työntekijyyden ja yhteistoiminnan muutososaamisen itsearviointi (NQF7)
Gemensamma kompetenser
Kompetens inom klientarbete
Kompetens i att utveckla service och arbete
Kompetens inom professionellt självledarskap och samarbete
Hållplatsen för självutvärdering
Självutvärderingsmätare för kompetensen i klientarbete (NQF6)
Självutvärdering för kompetens i att utveckla service och arbete (NQF6)
Självutvärdering för kompetens inom professionellt självledarskap och samarbete (NQF6)
Självutvärdering för kompetens i klientarbete (NQF7)
Självutvärdering för kompetens i att utveckla service och arbete (NQF7)
Självutvärdering för kompetens inom professionellt självledarskap och samarbete (NQF7)
Jatkuva oppiminen
Koulutukseen hakeutumisen lähtökohdat ja mahdollisuudet
Jatkuvan oppimisen koulutuksen työelämälähtöinen suunnitteluprosessi
Koulutuksen vaikuttavuuden arviointi
Keinoja ja palveluja jatkuvaan oppimiseen
Osaamisen johtaminen
Suosituksia sote-alan yhteisten osaamisten opintojen kehittämiseen
Opintojen haku
Menu
Etusivu
Yhteiset osaamiset
Asiakastyöosaaminen
Palveluiden ja työn kehittämisosaaminen
Työtekijyyden ja yhteistoiminnan muutososaaminen
Arviointipysäkki
Asiakastyöosaamisen itsearviointi (NQF6)
Palveluiden ja työn kehittämisosaamisen itsearviointi (NQF6)
Työntekijyyden ja yhteistoiminnan muutososaamisen itsearviointi (NQF6)
Asiakastyöosaamisen itsearviointi (NQF7)
Palveluiden ja työn kehittämisosaamisen itsearviointi (NQF7)
Työntekijyyden ja yhteistoiminnan muutososaamisen itsearviointi (NQF7)
Gemensamma kompetenser
Kompetens inom klientarbete
Kompetens i att utveckla service och arbete
Kompetens inom professionellt självledarskap och samarbete
Hållplatsen för självutvärdering
Självutvärderingsmätare för kompetensen i klientarbete (NQF6)
Självutvärdering för kompetens i att utveckla service och arbete (NQF6)
Självutvärdering för kompetens inom professionellt självledarskap och samarbete (NQF6)
Självutvärdering för kompetens i klientarbete (NQF7)
Självutvärdering för kompetens i att utveckla service och arbete (NQF7)
Självutvärdering för kompetens inom professionellt självledarskap och samarbete (NQF7)
Jatkuva oppiminen
Koulutukseen hakeutumisen lähtökohdat ja mahdollisuudet
Jatkuvan oppimisen koulutuksen työelämälähtöinen suunnitteluprosessi
Koulutuksen vaikuttavuuden arviointi
Keinoja ja palveluja jatkuvaan oppimiseen
Osaamisen johtaminen
Suosituksia sote-alan yhteisten osaamisten opintojen kehittämiseen
Opintojen haku
Etusivu
Yhteiset osaamiset
Asiakastyöosaaminen
Palveluiden ja työn kehittämisosaaminen
Työtekijyyden ja yhteistoiminnan muutososaaminen
Arviointipysäkki
NQF taso 6
Asiakastyöosaamisen itsearviointi (NQF6)
Palveluiden ja työn kehittämisosaamisen itsearviointi (NQF6)
Työntekijyyden ja yhteistoiminnan muutososaamisen itsearviointi (NQF6)
NQF taso 7
Asiakastyöosaamisen itsearviointi (NQF7)
Palveluiden ja työn kehittämisosaamisen itsearviointi (NQF7)
Työntekijyyden ja yhteistoiminnan muutososaamisen itsearviointi (NQF7)
Jatkuva oppiminen
Koulutukseen hakeutumisen lähtökohdat ja mahdollisuudet
Jatkuvan oppimisen koulutuksen työelämälähtöinen suunnitteluprosessi
Koulutuksen vaikuttavuuden arviointi
Keinoja ja palveluja jatkuvaan oppimiseen
Osaamisen johtaminen
Suosituksia sote-alan yhteisten osaamisten opintojen kehittämiseen
Opintojen haku
Menu
Etusivu
Yhteiset osaamiset
Asiakastyöosaaminen
Palveluiden ja työn kehittämisosaaminen
Työtekijyyden ja yhteistoiminnan muutososaaminen
Arviointipysäkki
NQF taso 6
Asiakastyöosaamisen itsearviointi (NQF6)
Palveluiden ja työn kehittämisosaamisen itsearviointi (NQF6)
Työntekijyyden ja yhteistoiminnan muutososaamisen itsearviointi (NQF6)
NQF taso 7
Asiakastyöosaamisen itsearviointi (NQF7)
Palveluiden ja työn kehittämisosaamisen itsearviointi (NQF7)
Työntekijyyden ja yhteistoiminnan muutososaamisen itsearviointi (NQF7)
Jatkuva oppiminen
Koulutukseen hakeutumisen lähtökohdat ja mahdollisuudet
Jatkuvan oppimisen koulutuksen työelämälähtöinen suunnitteluprosessi
Koulutuksen vaikuttavuuden arviointi
Keinoja ja palveluja jatkuvaan oppimiseen
Osaamisen johtaminen
Suosituksia sote-alan yhteisten osaamisten opintojen kehittämiseen
Opintojen haku
Gemensamma kompetenser
Kompetens inom klientarbete
Kompetens i att utveckla service och arbete
Kompetens inom professionellt självledarskap och samarbete
Hållplatsen för självutvärdering
NQF-nivå 6
Självutvärderingsmätare för kompetensen i klientarbete (NQF6)
Självutvärdering för kompetens i att utveckla service och arbete (NQF6)
Självutvärdering för kompetens inom professionellt självledarskap och samarbete (NQF6)
NQF-nivå 7
Självutvärdering för kompetens i klientarbete (NQF7)
Självutvärdering för kompetens i att utveckla service och arbete (NQF7)
Självutvärdering för kompetens inom professionellt självledarskap och samarbete (NQF7)
Menu
Gemensamma kompetenser
Kompetens inom klientarbete
Kompetens i att utveckla service och arbete
Kompetens inom professionellt självledarskap och samarbete
Hållplatsen för självutvärdering
NQF-nivå 6
Självutvärderingsmätare för kompetensen i klientarbete (NQF6)
Självutvärdering för kompetens i att utveckla service och arbete (NQF6)
Självutvärdering för kompetens inom professionellt självledarskap och samarbete (NQF6)
NQF-nivå 7
Självutvärdering för kompetens i klientarbete (NQF7)
Självutvärdering för kompetens i att utveckla service och arbete (NQF7)
Självutvärdering för kompetens inom professionellt självledarskap och samarbete (NQF7)
Etusivu
»
Yhteiset osaamiset
»
Arviointipysäkki
»
Asiakastyöosaamisen itsearviointi (NQF6)
Asiakastyöosaamisen itsearviointi (NQF6)
Payment options